NK 45+1 7x7 aan kop

Sterkselseweg 51
5591VE
HEEZE

Afgelopen zondag de 1e wedstrijd van de veteranen nieuwe stijl. We spelen deze competitie nu 7 tegen 7 en vanaf de leeftijd 45+. We zijn terecht gekomen in de regio Eindhoven/Belgische grens. En dan op zondag de uitwedstrijden om 10 uur.

Tegenstander van zondag was RKSV Heeze. Al na 1 minuut lag de 1e bal al in het netje, ons netje. De keeper van dienst zag de achterlijn dubbel en maakte hierdoor een inschattingsfout. De 2e ging door zijn benen en de 3e was een dekkingsfout achterin. 10 minuten voetbal en al met 3-0 achter. Gelukkig kwamen we daarna wel op stoom en stond het met de rust 3-3.

Thee op 't veld en door. Na de rust weinig weggeven en zelf er nog 2 bijprikken en dan win je toch met 3-5 de eerste wedstrijd in een gloednieuwe competitie en ben je gelijk koploper. Dit dan wel totdat de rest ook de uitslagen heeft ingevuld van afgelopen zondag….