45+1 steviger aan kop

Kerkstraat 14
5253AP
NIEUWKUIJK

Afgelopen zondag onze 2e wedstrijd Vetteranen nieuwe stijl, 7x7 half veld. Onze tegenstander de Zuiderburen uit Reusel was netjes op tijd na een reis van 45 minuten vanaf de Belgische grens. Na wat statisch geschuifel waren zij het die als eerste het net wisten te vinden. Keeper van dienst ging ditmaal vrijuit . Aan de andere kant wisten we snel ook het net te vinden en was het weer gelijk.

Dit ging eigenlijk de gehele wedstrijd zo door tot aan een stand van 3-3 diep in de 2e helft. De winnende werd opgetekend door Marijn die een keer mee naar voren schoof en de bal na een splijtende pass van Ad wist in te tikken.

Ook deze week weer een leuk gelijk opgaande pot voetbal waarbij er veel onderling respect is. Over 2 weken pas weer onze volgende partij tegen de 45plussers uit Boxtel. Kom gerust eens kijken als je voetbal wil kijken zonder geschreeuw en getier.

Locatie: ons eigen sportpark, 16 oktober om 10.00 uur. Entree is gratis.