Lid worden of afmelden lidmaatschap

Aan- en afmelden:
Een vereniging wordt gevormd door haar leden.  Als lid heb je invloed op het beleid van de vereniging via de algemene ledenvergadering (ALV). Jaarlijks, veelal eind oktober, wordt deze vergadering gehouden. Er zijn verschillende mogelijkheden om lid te worden van onze vereniging. Naast onze actief in competitie voetballende leden, hebben we een groot aantal steunende leden. Leden die af en toe een balletje trappen óf vanuit hun hart onze club ondersteunen.

Wil je lid worden? Je bent van harte welkom. Lid worden kan door het invullen van het volgende formulier.

AANMELDFORMULIER (SITE KNVB)

Hij staat standaard op spelend lidmaatschap. Dat ziet er zo uit:

Plaatje_spelend_lidmaatschap.PNG

Als je helaas het lidmaatschap op wilt zeggen, dan moet je onderstaand formulier invullen. Wil je geen spelend, maar steunend lid worden. Mail dan even naar [email protected]

AFMELDFORMULIER

Ledenadminitrateur
:
Sjaak Sanders

De contributiebedragen (seizoen 2023/2024, per jaar af te schrijven)

Senioren teamlid € 213
O14 tot en met O19 € 179,50*
O7 tot en met O13 € 161,50*
Steundende leden € 72
Voetbalschool / Minipupillen € 30
Specials € 36

*Naast contributie rekenen we € 17,50 per jaar voor ons kledingfonds. Dit bedrag zit in de contributie.  Er wordt een presentatiepak geleverd door de vereniging.

• De contributie zal automatisch worden geincasseerd. Over het moment van incasso zal nog nadere informatie volgen.

HeusdenPas
De gratis HeusdenPas is er voor inwoners uit de gemeente Heusden die het niet zo breed hebben. Mensen met een beperkt inkomen uit werk of uitkering ontvangen verschillende kortingen en voordelen. Voor de kinderen (4 tot en met 17 jaar) uit deze gezinnen is er het KindPakket.  Het KindPakket bestaat uit de huidige regelingen:

• het Jeugdsportfonds;
  • het Jeugdcultuurfonds;
  • Leergeld Heusden.
Hiermee kunnen kinderen onder andere sporten.  Meer informatie is hier te vinden: