Fysiotherapie van Bommel

Samenwerking
Om de sportmedische begeleiding optimaal te laten verlopen heeft VV Nieuwkuijk een samenwerkingsverband met Fysiotherapie van Bommel Drunen-Vlijmen. We werken daarbij nauw samen met de verzorgers van VV Nieuwkuijk.

Nienke Somers & Annelies van Kleef: sportfysiotherapeuten.
Een sportfysiotherapeut speelt een belangrijke rol bij preventie, voorlichting en advies bij mensen die sporten. In onze revalidatieopzet wordt multidisciplinair samengewerkt om behandeltrajecten optimaal te laten verlopen.

Inloopspreekuur
Om snel te kunnen handelen en daarmee het herstel te optimaliseren maken wij gebruik van een inloopspreekuur. Dit is voor alle leden van VV Nieuwkuijk. Geblesseerd? Maak er gebruik van! Dat kan door op dinsdag of donderdag voor 15 uur contact op te nemen met Fysiotherapie van Bommel via 0681615827.

Tijdens dit inloopspreekuur wordt een eerste screening uitgevoerd en indien nodig een behandelplan opgesteld.

Verzorging
Dinsdag: