Het hadden er 3 moeten zijn

Platanenlaan
5282PV
BOXTEL

De eerste wedstrijd van de competitie begon met 1 minuut stilte voor het overlijden van ere-lid Frans Krol. Hij was onder andere 33 jaar bestuurslid van vv Nieuwkuijk.

Zo'n eerste wedstrijd is altijd even aftasten. Een goede reeks in de beker is leuk, maar waren wel lager geklasseerde ploegen. Nu gaat het om het eggie. Nieuwkuijk startte sterk. Een kopbal van Brent was een prooi voor de doelman van ODC. Na circa 20 minuten was het wel raak. Een steekpass van John leidde tot de verdiende 0-1. En daarna was hetopnieuw Brent die uit de draai op doel vuurde. Pas tegen de rust deed ODC iets terug met een kopbal uit een corner.
Na de rust was het opnieuw Nieuwkuijk dat het spel dicteerde. Rik en John waren dichtbij de 0-2. Maar zoals dat gaat in het voetbal....de ijzeren wetten.....als je zelf niet scoort.... Tsja, dan wordt het 1-1 uit een handsbal van Sven die tot penalty wordt gepromoveerd.. Maar goed, nog een half uur te gaan. Ook in dat half uur kreeg Nieuwkuijk kansen, maar was het overwicht minder groot. Helaas bleef het bij 1-1.
Een wedstrijd waarin we het eerder af hadden moeten maken, maar niet deden.  Dus: dan maar volgende week: meteen de kraker tegen Vlijmense Boys.