Forse nederlaag 45+

Knegselseweg 1
5524AA
STEENSEL

Zondagmorgen uit naar Steensel. Mooi clubke onder de rook van Eindhoven. Daar waar in de douches nog een zeepbakje aan de muur hangt.

Ik begin het verslag na rust. De keeper van dienst had niet zijn beste helft en is in de rust gaan douchen. Ton begon dus met een 4-0 achterstand. Via goals van Bas, Marijn en Ruud kwamen we uit op een 7-3 nederlaag.

Onze tegenstander is er een die het resultaat hoger inschat dan spelvreugd op een zondagdagmorgen. Het was de minst sportieve wedstrijd tot nu toe. Ook een bladje bier na afloop doet daar niets aan af. Hadden ze er maar een Amarreto bij moeten doen.