Doelpuntrijke wedstrijd

De Kikvorsch 1
5262LX
VUGHT

Op het kunstgras van Real Lunet mocht ons eerste elftal aantreden. De wedstrijd was nog maar een paar minuten oud en de bal lag al in het netje. In het netje achter Daan: 1-0 achterstand. Geen ingrijpen van onze verdedigjng waardoor de bal netjes in de hoek werd geschoven. Wat voor middag gaat dit worden?

Na enkele mooie kansen voor ons elftal wist uiteindelijk Sven na een mooie pass van Stef het goede netje te vinden: 1-1. Nieuwkuijk begon beter te voetballen al bleef het heel gelijk op gaan. In een goede periode met meerdere mogelijkheden voor Nieuwkuijk ging de bal snel via Niels, Roy, Niels en Brent hard voor naar Dorus: 1-2. Mooi doelpunt. Echt lang genieten kon niet, want Real scoorde gelijk de gelijkmaker: 2-2. Daarmee was de koek nog niet op in de eerste helft.  Na een lichte overtreding op Milan mocht Brent in de 41 minuut aanleggen vanaf 11 meter: 2-3. Een paar minuten later wist Rick nog een goaltje mee te pikken: 2-4 rust.

Na rust een rommelige tweede helft. Nieuwkuijk kreeg voldoende mogelijkheden en 100% kansen, maar geen treffer. Een afgestoten aanval werd door Real vakkundig afgestraft: 3-4. Billenknijpen... Ook nu werden enkele grote kansen onbenut. Real bleef gevaarlijk en een gelijkspel hing in de lucht. Gelukkig voor ons bleef die uit. Goed resultaat en op naar volgende week.