kampioen over de knie

De Aanloop 29
5283TW
BOXTEL

Het is maar een werktitel maar toch.
Uit naar Boxtel voor de laatste wedstrijd van deze competitie. Boxtel die al de kampioenen waren met 15 uit 5. Hoezo wedstrijd voor des keizers baard? Vanaf het begin hadden we de overhand en daar hadden de kampioenen moeite mee bleek. Opeens hoorden we zelfs een fluitsignaal, ze hadden een scheidsrechter gecharterd terwijl de 45+ zonder scheids speelt volgens KNVB regels. We komen halverwege de eerste helft op 0-1 door een weegaloze goal van Barry.  We bleven de overhand houden maar toch zou zo maar de 1-1 hebben kunnen vallen. Gelukkig hebben we dan altijd Ton nog.  Na de thee de Paaij erin. Dit na een lange periode van blessures. Wat een oase van rust aan de bal zeg. Bijna een half uur genieten, niemand de poule gewonnen. Naast hem de voormalige rechtsback Ad die veel weg had van Roberto Carlos in zijn goede jaren. Alleen was 'm de 0-2 niet gegund, de lat hadden ze in de weg gehangen!
Na wat onvriendelijkheden dan toch het eindsignaal door de leider van Nieuwkuijk gegeven omdat de klok van Boxtel hen in de steek had gelaten.
In de kleedkamer zijn we aan de perperdure grappa van de Paaij begonnen, dat was geen grap(pa). In de kantine zij we verder gegaan met deze 2 jaar oude op Acaciahout gerijpte bocht. Een mooi einde aan een mooi seizoen voor de vetteranen van de vv Nieuwkuijk. Alle betrokkene dank hiervoor .

IMG-20231221-WA0006.jpg

IMG-20231221-WA0005.jpg