VV Nieuwkuijk 45+1 (zon)

RKSV Heeze 45+1 (zon)

17 maart 2024 10:30

En ook vv Heeze aan de zegekar weten te binden afgelopen zondag. Wat een fijne wedstrijd was het. Winnen en een gezellige sportieve tegenstander.
Bas achterin, soeverein als Kaiser Franz in zijn beste dagen. Zet daar omheen een paar stille krachten/stofzuigers zoals Dimitri , Willem, Karel en John dan wordt Bas nog beter. Na pas een kwartier de eerste echte grote kans voor Erik. Helaas, vizier op Australisch voetbal niveau.  Toch de 1-0 vlak daarna door Marcel na een gehaaide vrije trap van Barry.  Weet je wat, dan doen we nog een keer die combinatie maar dan andersom. Barry scoort uit een pass van Marcel.  Als Erik zijn misser goedmaakt met de 3 en 4-0 is de wedstrijd op slot en hadden we er mee op kunnen houden.  Gelukkig deden we dat niet en hebben we nog een kwartier kunnen genieten van ouderwetse kleedkamerhumor. Details op te vragen bij Erik en Bas.
We hadden toen moeten gaan douchen want de 2e helft is het vermelden niet waard en daar houden we het dan ook bij voor het verslag van deze wedstrijd.
Volgende week zondag uit naar ZSC uit Westerhoven, supporters welkom. Het is een mooi ritje naar zuidelijk Brabant . Wel vroeg op, aanvang 10.00 uur