beste wedstrijd van het seizoen

Steensel 45+1 (zon)

VV Nieuwkuijk 45+1 (zon)

3 maart 2024 10:00

E. van Hoof

Sportpark De Elzenbroeke
Knegselseweg 1
5524AA
STEENSEL

Wat een mooie zondagmorgen zeg. De zon eindelijk aan de hemel en het gras is nog groen.  Met een goede bezetting naar Steensel, de club van de olijke tweeling. In de gelederen debutant Karel maar helaas geen Ronnie weer.  Met Erik hebben we, als ie fit is, een echte winnaar in de gelederen. Tel daarbij op een keeper die moeilijk te passeren is normaal gesproken. Dan zijn we moeilijk te verslaan.
Onder de frisse leiding van Jan werd er gelijk goed en fel begonnen. Steensel had moeite met aanhaken en dat bleef eigenlijk zo de gehele wedstrijd.  Positiespel zoals het bedoeld is, de driehoekjes waren volop aanwezig.  en als Rik dan ook nog eens draait als een tierelier.  Op z'n moment is het jammer dat er geen fans zijn die hiervoor een ritje van een uurtje over hebben. Na 2x 30 minuten staat er dan de 0-3 op het scorebord met goalen van Marcel en Barry 2x . De rest van het wedstrijdverslag bespaar ik  Steensel om hen niet teveel in verlegenheid te brengen.
Op naar de volgende  wedstrijd over 2 weken oftewel een weekje extra rust voor de oude spieren. Thuis tegen Heeze dan, om 10.00 uur. Misschien 10.30 uur maar dan heb je in ieder geval een plekje langs de lijn.