DSC 1- Nieuwkuijk 1: De eerste helft……..

DSC 1 (zon)

1 maart 2020 14:30

Onbekend

Na een aantal weken zonder voetbal waren de weersomstandigheden vandaag goed genoeg om weer eens een wedstrijd te spelen.

DSC begon goed aan de wedstrijd en had in de eerste periode ook de betere kansen. Ons eerste elftal moest alle zeilen bijzetten om niet tegen een achterstand aan te kijken. Nadat het eerste offensief van DSC was uitgewerkt, kwam Nieuwkuijk meer en meer en beter in de wedstrijd en kon Roy de Vaan een afgeslagen bal achter de doelman werken. Hierna waren er over een weer nog wat kansen.

De scheidsrechter was blijkbaar al wat geblesseerd aan de wedstrijd begonnen en uiteindelijk resulteerde dat in een noodzakelijk blessurebehandeling zo’n 8 minuten voor het verstrijken van de eerste helft. Na een blessurebehandeling kon hij de eerste helft nog wel afmaken, maar gaf daarna aan niet meer verder te kunnen. Het reglement schrijft voor, dat er dan binnen een half uur een vervangende scheidsrechter met de benodigde papieren een vervolg aan de wedstrijd moet kunnen geven. Ondanks pogingen om een scheidsrechter te vinden, lukte dat niet meer en kon niet anders besloten worden dan de wedstrijd definitief te staken.

Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de wedstrijd een vervolg gaat krijgen. Feit is wel, dat we met 0-1 voorstaan.